• این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 07633620661

رابطه با مشتری با پرداخت پول به پایان نمیرسد.
این جمله درواقع تمامیت بازاریابی محتوایی را توضیح داد .بله در این روش خرید مشتری و پرداخت پول اتمام پروسه فروش نیست بلکه میتواند نقطه شروعی برای حفظ ارتباط با مشتری و در نتیجه ایجاد رابطه عاطفی با او و تبدیل شدن فرد به یک مشتری وفادار شود هدف بازاریابی محتوایی نیز دقیقا همین است.

بیایید بیشتر بررسی کنیم در دنیای پر از محتوای امروز که مخاطب به هر سمتی سر میگرداند تبلیغ محصولات و خدمات مختلف را میبیند آیا واقعا پیام های تبلیغاتی تاثیری روی مخاطب دارند؟ امروزه کمتر کسی پیام های تبلیغاتی را گوش میکند، میخواند یا به آنها عمل میکند. نرخ باز کردن ایمیل ها، نرخ کلیک روی لینک ها، نرخ تماس های تلفنی همگی رو به کاهش هستند و تنها راه دست یافتن به مخاطب امروزی در دنیای اطلاعات زده و اشباع شده از محتواهای تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی جذاب است که این نوع بازاریابی به لحاظ عاطفی در ارتباط با افرادی است که سعی میکنید با آنها ارتباط داشته باشید.

بگذارید مشتریانتان دید متفاوتی به شما داشته باشند...

در واقع در بازاریابی محتوایی شما کمتر شبیه کسی که میخواهد چیزی به آنها بفروشد و بیشتر شبیه یک منبع واقعی و متخصص اطلاعاتی هستید.

content marketing 1


در این نوع از بازاریابی شما کمتر بر محصولات و خدمات خود و بیشتر بر مشتریان تمرکز میکنید بله درست متوجه شدید: برای دستیابی به فروش بیشتر، باید محصولات و خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید !!!
مشتریان به شما، محصولات و خدماتی که ارائه میدهید اهمیتی نمیدهند آنها به خودشان، خواسته ها و نیازهایشان اهمیت میدهند.

بازاریابی محتوایی عبارت است از خلق اطلاعاتی که برای مشتریانتان جذاب باشد در نتیجه توجه مشتریانتان به سمت شما معطوف خواهد شد.

اگر شما از طریق بازاریابی کمتر محصولات و خدمات خود، بیشتر بفروشید چطور میشود؟  بازاریابی محتوایی با بازاریابی امروزی که همه مارا در هر دقیقه روز بمباران میکند فاصله بسیار زیادی دارد در این گونه از بازاریابی یک ارتباط واقعی بین شما و مخاطبانتان ایجاد میشود و شما با شناسایی نیازهای مشتریانتان پیام های فروش خود را که واقعا مورد نیاز انها میباشد، منتشر میکنید. شما باید در تامین اطلاعات مورد نیاز مشتریانتان در حوزه کسب و کارتان به عنوان رهبر و پیشرو عمل نمایید با تولید محتوای مفید و مرتبط برای بازار هدفتان، شما میتوانید نقش کلیدی در زندگی مشتریان خود ایفا کنید.
اساسا بازاریابی محتوایی هنر برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی، بدون فروش است، نوعی بازاریابی پیوسته و مداوم است. به جای اینکه محصولات خود را بالا و پایین کنید، اطلاعاتی را تولید کنید که سطح آگاهی مشتریان را بالا میبرد و احتمالا موجب ترغیب آنها به ایجاد یک رابطه عاطفی میشود. ماهیت و اساس این استراتژی بر این باور است که اگر ما، به عنوان کسب وکار اطلاعات مستمر و ارزشمند برای خریداران تولید کنیم آنها در نهایت با خرید از ما و وفاداری به محصول و خدمات ما پاداش مارا خواهند داد. اشتباه برداشت نکنید، تضمین های فروش، بازاریابی ویژگی ها و منافع محصول و رضایت نامه های مشتریان قبلی مبنی بر اینکه شما عالی بودید جایگاهشان محفوظ است. بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها از این قبیل اطلاعات در اختیار دارند، مشکل این قبیل اطلاعات این است که فقط در زمانی که مشتری احتمالی آماده خرید از شما میباشد مفید خواهند بود در مورد 99 درصد بقیه موارد که مشتریان آماده خرید نیستند چه؟ این موقعیت همان جایی است که بازاریابی محتوایی نقش خود را ایفا میکند.


بر گرفته از کتاب  Epic Content Marketing  نوشته جو پولیستی

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی: هرمزگان، بندر عباس، چهارراه رسالت، ساختمان دیپلمات، طبقه 4، واحد12، شرکت وب آران گواشیر (داناوب)

شماره تماس: 07633620661

پست الکترونیک: salam@dananegar.ir

20% تخفیف در کلیه ی خدمات و سرویسهای ارائه شده، بمناسبت شروع به کار آژانس تولید محتوا دانانگار